Товар не підійшов покупцеві - повертаємо або міняємо
В українському законі "Про захист споживачів" сказано, що будь-який покупець протягом 14 днів з моменту покупки може обміняти або повернути куплені вироби, якщо вони не підійшли з певних причин. Однак наш магазин завжди намагається йти назустріч клієнтам - ми вважаємо, що 14 діб може бути недостатньо, щоб визначитися, підходить нова річ чи ні. Тому замість 14, ми даємо 90 днів на те, щоб обміняти прилади, і 30 днів на те, щоб їх повернути, в разі якщо ви зрозуміли, що вони вам не підходять.
Ваші дії, якщо ви самостійно повертаєте товари в наш магазин
- Зателефонуйте нам і повідомте, що у вас в планах повернення товару.
- Від руки складіть заяву на повернення.
- Привезіть або принесіть прилад (придбаний у нас). Важливо, щоб цей прилад (пристрій) не втратив товарний вигляд і споживчі якості – биті, зі сколами/подряпинами, зі слідами установки і з пошкодженою пакувальною коробкою товари повертатися не можуть. Виняток становлять гарантійні ситуації.
- Надайте нам разом з пристроєм, що повертається, чек на його покупку, виданий нашим магазином.
Ваші дії, якщо ви повертаєте нам товар транспортними службами
- Повідомте нам по телефону, що у вас в планах відправка приладу кур'єрською службою. Ми повідомимо вам потрібну адресу.
- Від руки складіть заяву на повернення.
- Відправте виріб на повернення однією з українських кур'єрських служб. Важливо! Прилади повинні мати вигляд нового товару - вм'ятини, відколи, подряпини, плями, пошкодження корпусу, упаковки неприпустимі. Якщо після використання товар втратив свої споживчі властивості - він поверненню вже не підлягає (винятки становлять гарантійні ситуації).
- Вкладіть у посилку чек, який ми вам видавали при покупці даного товару.
Гарантійні випадки - повертаємо прилади
Що повинні зробити наші клієнти, щоб повернути товари згідно гарантійних документів кур'єрською службою в наш магазин:
- Повідомте нам по телефону, що ви плануєте відправити прилад на повернення згідно гарантійного випадку.
- Вивчіть свій гарантійний талон, оскільки виробники (імпортери) мають власні нюанси в проведенні процедури, що підтверджує гарантійний випадок. Якщо в процесі вивчення талона у вас з'явилися питання, телефонуйте нам - наші фахівці дадуть відповідь на них.
- Зверніться до відповідного сервісного центру того виробника (імпортера), чий товар ви хочете повернути. Там вам повинні видати документ, який підтверджує, що дійсно є заводський брак або що прилад неможливо відремонтувати.
- Складіть від руки заяву на заміну або повернення по гарантії.
- Покладіть разом з приладом, що повертається, чек покупки, виданий нами.
- Надайте гарантійні документи (талони).
- Додайте акт, виданий сервісним центром компанії-виробника про те, що прилад дійсно повинен бути повернутий або замінений по гарантійному випадку.
Про повернення коштів
Оформлення процедури повернення приладу (товару) здійснюється тільки при наявності у нашого покупця паспорта. Кошти ми повертаємо в той же день або в наступні 3 банківських дні, якщо не виходить відразу виплатити всю вартість товару цілком. Наші покупці самі вибирають спосіб отримання грошових коштів. Це може бути безготівковий розрахунок (на карту) або готівковий.
Всі товари
Приховати